[OT] Video za kazdou cenu

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Říjen 6 10:45:51 CEST 2014

Dne 5.10.2014 1:02, Pavel Kutina napsal(a):
> Ano, to je presne ono - "trpim" rychloctenim (nejakou beletrii v rozsahu 300-400
> stranek dam pohodlne za vecer, samozrejme kdyz se mi libi), takze mam opravdu
> stranku na webu prohlednutou a "zaindexovanou" ve vterinach. U videa ta moznost
> neni, takze mne tenhle trend docela silne zdrzuje - narozdil od textu videu
> musim venovat nepretrzitou pozornost a to jak zrakem, tak sluchem. A jeste si k
> tomu nemuzu pustit svoji muziku...

Jeden obrazek vyda za tisic slov. Osobne take videa nemusim, ale chtit vsechno v
tistene podobe je opravdu dneska uz mimo. Treba u clanku na idnesu nebo
novinkach se cpe video bohuzel i tam, kde by stacila jedna fotka, ale svet je uz
par desitek let televizni, takze s tim asi nic nenadelame. Ne kazdy trpi
rychloctenim, jsou lide, kteri maji naopak ruzne dys* a ti zrovna video oceni.

Treba videa Zahradnik se bavi jsou uzasna prave v tom, ze to clovek vidi.
Stokrat jsem cetl, jak probiha 3D tisk, dokazu si to predstavit, videl jsem 3D
tiskarnu, ale videt to na videu je teprve ono.

Ja si naopak od vas poustim videa a filmy pri praci, docela mi to vyhovuje a
pokud je neco zajimaveho, dvakrat klepnu do klavesnice a vratim video o 10
sekund, abych si prohledl prave tu zajimavou pasaz. To video, co jste posilal
staci vzit a proklikat a vsechna data mate za par sekund a jak uz nekdo psal,
mate je overena, protoze jste videl, jak to cpe na vahu.

Kazdy preferuje jiny prisun informaci, kazdy preferuje jiny zpusob prezentace.
Nelibi se vam - nechte to byt. Libi se, uzivejte.

Standa