Re: Zkoušečka elektrických předmětů Metra Blansko ZO 1

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 5 19:44:38 CEST 2014

Nebyl by tam náhodou nějaký takový ten velký výkonový reostat?
Případně nějaké oddělovací trafo nebo ještě lépe regulační autotrafo?

Díky předem.

Petr Labaj

*****************************

From: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, October 05, 2014 6:33 PM
Subject: RE: Zkoušečka elektrických předmětů Metra Blansko ZO 1

Dovolím si využít tohoto threadu.

Budeme ve školních laborkách v blízké době (řádově do Vánoc) likvidovat staré nepoužívané (a mnohdy asi i nefunkční nebo jen třeba částečně funkční) přístroje. Osciloskopy, generátory, ale občas i něco speciálnějšího (napadá mě třeba generátor PAL/SECAM pro měření TV atd.). Všechno je to z analogové předrevoluční (někdy i poměrně hluboce předrevoluční) éry.

Jsou tu potenciální zájemci (za odvoz z Prahy) a mám tedy poslat nějaký seznam, až to bude aktuální, nebo to máme rovnou házet do přistaveného konťáku?

Jakub Šerých