RE: Zkoušečka elektrických předmětů Metra Blansko ZO 1

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Říjen 5 18:33:33 CEST 2014

Dovolím si využít tohoto threadu.

Budeme ve školních laborkách v blízké době (řádově do Vánoc) likvidovat staré nepoužívané (a mnohdy asi i nefunkční nebo jen třeba částečně funkční) přístroje. Osciloskopy, generátory, ale občas i něco speciálnějšího (napadá mě třeba generátor PAL/SECAM pro měření TV atd.). Všechno je to z analogové předrevoluční (někdy i poměrně hluboce předrevoluční) éry.

Jsou tu potenciální zájemci (za odvoz z Prahy) a mám tedy poslat nějaký seznam, až to bude aktuální, nebo to máme rovnou házet do přistaveného konťáku?

Jakub Šerých