vikend: vysokozdvizny vozik

Sull Ivan sam.list.hw na gmx.com
Neděle Říjen 5 00:57:03 CEST 2014

zdravim,
sice absolutne nechapu wocogo, ale podle seskupeni bych tipoval, ze ten chudak maly dostal defekt na zadni kolo (teda, pokud je to vubec mozne).

nikdo nemel poruce zvedak, tak prijel ten vetsi a zkouseji ho nadzvednout, at muzou vymeni kolo.
kdyby pod neho zasunul vidlice ze zadu, tak by ho nadzvedal celyho. jenomze, jedna vozik neni staven na podobne zachazeni a hlavne, i kdyz je maly, je tezsi, nez nosnost vetsiho.
tak ho zvedaji za strechu. jenomze tyhle potvurku maji teziste vzadu, proto je potrebne ho vepredu zatizit, at se zvedne jenom zadni cast.
a na to slouzi ta bedna, kterou polozili na vidlici mensiho, jako protizavazi (neco podobnyho, jako u jerabu).

:)

  Sam