[OT] Video za kazdou cenu

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Neděle Říjen 5 00:05:07 CEST 2014

On Sat, Oct 04, 2014 at 11:51:04PM +0200, Petr Zahradnik wrote:
> Původní zpráva ze dne 4.10.2014 od Pavel Kutina:

> Byly doby, kdy Google neexistoval. A svět taky fungoval. Chodil jsem
> do knihovny, četl papírové knihy a časopisy, telefonoval si s
> kamarády. Dnes si chce každý všechno najít okamžitě pomocí Google.

> Já v tom problém nevidím. Je to názorné. Nic ti přece nebrání v tom,
> abys takovou tabulku sám vytvořil a vystavil na internet. Tady je
> aspoň vidět, že si autor ta čísla nevymyslel, ale opravdu všechno
> pečlivě zvážil. Ať si každý na internet nebo na youtube dává, co se mu
> [...]

Třeba proto, že žádná normální recenze není k dispozici...

> Technické parametry přece najdeš na stránkách výrobce, na to se
> nemusíš koukat na videorecenzi.

No ale to člověk neví, dokud tu video-"recenzi" neshlédne.
Pokud člověk čeká, že tam budou zkušenosti a další informace,
které se v datashitu (v lepším případě) nedočtete a nakonec
jen odpapouškuje to, co je má výrobce v propagačních materiálech,
tak je to xlosti, v tom nemohu, leč souhlasit.

> Tak se prostě nekoukej :-)

A když alternativa není?

P.T.