[OT] Video za kazdou cenu

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Říjen 4 23:07:32 CEST 2014

Neda mi to, abych si nepovzdechnul - svet se fakt asi zblaznil. Posledni
dobou mam pocit, ze pokud neni nejaka informace uvedena ve videu, tak jako
by nebyla. Ze je pravy opak pravdou, tedy ze pokud je informace ve videu,
tak si ji google ani nevsimne, zrejme nikoho nevzrusuje.

Co mne k tomu dohnalo? Posudte sami - skoro triminutove video o asi dvanacti
cislech, ktere by se daly nacpat do jedne krasne, prehledne a
zaindexovatelne tabulky:

https://www.youtube.com/watch?v=G28VvktV1Mk

Bohuzel tenhle trend je az nehezky obecny, za chvili uz nebude ani proc tam
psat ta cisla, protoze je uz nikdo nebude umet precist...

V tomhle ohledu mne vytacej ruzne "videorecenze", kdy autor dvacet minut
predstavuje nejaky vyrobek. Takhle prijdu o dvacet minut casu, kdy musim
pozorne koukat na video, navic ho jeste poslouchat a vnimat, protoze vetsinu
dulezitych parametru tam autor pouze odrika, misto toho, abych si behem
deseti vterin projel stranku a nasel prislusne cislo. Pokud by mne neco
zaujalo, jeste si dve minuty budu prohlizet fotky a slus. Nechapu. A pije mi
to krev.

No nic, jdu zase neco delat.

Pavel Kutina