Kde sehnat displej?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pátek Říjen 3 23:09:35 CEST 2014

Zajimave, moc jsem nepochopil co se to tam v zaveru stalo. Bylo videt,
ze pilot se zacina "nudit" a dela cim dal vetsi kravoviny (to je asi
normalni, nejcasteji letadlo rozsekam na mraky kdyz litam dlouho a/nebo
jsem na letisti sam), ale to nejspis nebylo pricinou padu.

Ale co se stalo v te kriticke fazi? Bylo to ve vzduchu dost dlouho, padu
predchazelo rozvibrovani (neo spis "rozkomihani") letadla. Na flutter to
nevypada, po tom zaverecnem obratu na to nemel rychlost, na pad po
kridle taky moc ne, na to to jeste bylo moc ovladatelne a pilot drzel
horizont. Spis mi to pripada, jako kdyby chtel ten posledni obrat
vybrat, ale pridal a najednou to uz nedaly baterky, coz ho prekvapilo,
nasledovala ztrata rychlosti v primem sestupnem letu a rozhoupani
letadla, jak ho zoufale drzel pritazene. No a v tom jednom zhoupnuti to
vzalo cumakem o zem.

Jak to bylo?

Pavel Kutina