Pentacon Automatische Bildbandführung

Pátek Říjen 3 20:50:00 CEST 2014

Dobrý večer,

     využiji pátečního večera k jednomu skutečně HW dotazu :-)

     Nemá někdo, prosím, schéma zapojení pro automatický posouvač filmu
firmy Pentacon určený pro projektor Aspectomat  J24V či Aspecta N24,
Aspectar 500, Aspectar 150A či Filius4?

     Mám tu tuto jednotku a vypadá dobře. Než ji budu moci vyzkoušet s
projektorem, chtěla bych zjistit, jestli funguje. Na jednotce jsou dva
konektory, jeden sameček a jedna samička. Budou tam určitě signály pro
posun vpřed a vzat, možná i signál pro clonku objektivu a hlavně
napájení. Možná by šlo všechno vydedukovat, ale je to risk, na převodech
jsou různé západky a tak to určitě bude chtít mít všechny signály v
pořádku. Navíc je tam i jakási elektronika z několika tranzistorů.

     No a kdyby někdo měl český návod, tak by to bylo super. Mám
originál německý, ale tímto jazykem skutečně nevládnu.

Saša Svobodová