Zvonek s LED (blikání po stisku)

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Říjen 3 13:43:35 CEST 2014

Krátce a jednoduše.
PICAXE je  CPU PIC s nahrátým interpretrem basicu.
Původně to bylo navrženo na výuku, ale rozmohlo se to i pro praktické
použití.
Já osobně to nazývám "instantní procesor" = nemusím mít doma skoro nic,
abych to byl schopen naprogramovat, nemusím skoro nic umět abych to byl
schopen použít.
přečtěte si ten dokument co jsem odkazoval před chvílí.

Petr