Re: Zvonek s LED (blikání po stisku)

Pátek Říjen 3 13:36:33 CEST 2014

Omlouvám se, pokud to tu uz zaznelo, ale co to jako je ten PICaxe?
Mi to pripada jako PIC ,ale pak ne uplne chapu proc se mrcasit z PICACE a
ne primo s PICem.
Chapu, ze PIC pres 3 odpory nenaprogramujete, ale existuje rada
minimalistickych konstyrukci programatoru,ktere na tom o moc hure nejsou.
Nicmene v dobe kdy koupite od cinana PICkit3 za cca 300Kc, i s postovnym to
podle meho nema cenu resit. Jinou vyhodu u PICAXE nevidim,Bude v tom nejaky
boot loader a tak mensi pouzitelna pamet atd.