MECH: Jak na otvory do plechu tl 0,4mm

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Pátek Říjen 3 08:03:45 CEST 2014

Já je pálím laserem. Ale kdybych neměl laser, nabrousil bych si vrták
takhle: http://ok1ike.c-a-v.com/soubory/vrtak_soubory/image004.jpg
(no, doufám trochu líp, ale nenašel jsem na netu jiný obrázek vrtáku
na plech). Vrták na plech má vodicí hrot a záporný úhel hlavního
ostří, takže řeže jen po okraji.

Aleš Procháska