Jak na otvory do plechu tl 0,4mm

Pátek Říjen 3 06:54:30 CEST 2014

Pane Kutino jak to funguje?
To je kuželový brousek nebo to má břit který na fotce není vidět?

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Friday, October 03, 2014 12:07 AM
To: HW-news
Subject: Re: Jak na otvory do plechu tl 0,4mm

Mam nekolik kulatych pilniku, nejdriv vyvrtam malou dirku, do ni zasunu kulaty pilnik (on je kuzelovy) a ten tam jakoby sroubuju, ale proti smeru te sroubovice na pilniku. Jde to kupodivu dobre, postupne menim pilniky az k nejvetsimu (mam i nejakou obludu, co ma nejvetsi prumer 10mm), zatim jsem si vzdycky vystacil. Klicove je to, ze tam ten pilnik nezasroubovavam po zavitu, ale proti nemu. Nevyhoda je, ze se to da udelat do plechu, ale uz ne do uzavrene krabicky, tam ten pilnik neni kam narvat. V takovem pripade nastupuje rucni frezka a nejaky brusny nastroj vhodneho rozmeru.

Jinak jsem si ted objednal tohle:
https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__15240__Knife_Edge_Reamer_0_5_18mm.html
Zatim je to nekde mezi Cinou a celnici, jsem zvedavej, jak to s tim pujde.

Pavel Kutina