Re: Zvonek s LED (blikání po stisku)

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 2 21:53:14 CEST 2014

 2.10.2014, 21:43:56

To arduinacke IDE je pro zacatecnika IMHO docela fajn, aby taky ne,
kdyz bylo stvoreno pro umelce.  :-)
Trochu problemu muze byt s tim cinskym HW.
A-mini nema USB, je treba externi prevodnik, a to co vetsinou cinani
prodavaji, nema vyvedenej RST, kterej arduino pouziva, takze je treba
trosku zabastlit.
A-mikro sice ma svuj USB prevodnik, ale cinskej pajc FTDI, kterej
nemusi behat s nekterejma verzema origo driveru.
Holt ty cinsky ceny nejsou uplne zadarmo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz