Re: Zvonek s LED (blikání po stisku)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 2 21:05:23 CEST 2014

To nevím, předmětem mojí zprávy bylo, že PicAxe není ani pro začátečníka zas
až tak super výhodné, pokud nechce využít jeho speciálních výhod.

Ale minimálně jednu jsem teď objevil, když jsem si chtěl Atmel Studio
nainstalovat. Při stahování CVAVR nemusím vyplňovat formulář s popiskem "All
fields are required." Tím můj pokus o prozkoumání nového Atmel Studia
prozatím skončil.

S Arduinem nemám osobní zkušenost, ale když jsem ho u někoho viděl,
programoval ho v Code Composer Studiu, se kterým osobní zkušenost naopak mám
a na jejím základě bych ho začátečníkům určitě nedoporučoval:-)

PH

Od: Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na hascomp.cz
(mailto:jaroslav.buchta na hascomp.cz)

"

Jakou vyhodu ma demo codevision proti plne verzi atmel studia???

A u toho arduina nemusite nic propojovat, staci nekde najit odpovidajici USB
kabel, rozbalit zip s tim divnym IDE, napsat par radku a kliknout na
download ;-)
Jako nemam ten projekt nejak rad, ale neco do sebe to ma....