SIM900 modul z ciny

Čtvrtek Říjen 2 09:40:34 CEST 2014

Modiulem mam namysli skutecne onu "soucastku" tedy samotny SIM900.
Pokud jde o konkretni reseni GSM modemu na ktere jste daval odkaz.
Tak pozor na nej.
Ano je to nejkompaktnejsi reseni, ktere asi jde najit, ale autor sel v
minimalismu tak daleko, ze
- pripojeni SIM nejen ze neobsahuje zadnou ESD ochranu ono predevsim
neobsahuje odpoy a tak s nektrymi typy SIMek je v modulu problem
cetl jsme o problemu s novejsimi SIM vodafone (zrejme problem s odrazy na
sbernici u rychlych karet)
- autor si nedelal hlavu s RF casti, misto, aby antenu pripojil co nejblize
RF vystupu taha signal po PCB a to bez impedancniho prizpusobeni,
opet jsem celt o horsi citlivosti na 1800MHz.
- SIM900 sice v prumeru ma malou spotrebu,ale spickove si vezme 2A tzn.
napajeni musi byt schopno dat 2A a s poklesem v radu max 2-3 desetin V.
Kvuli ruseni musi byt napajeci vstup blokovan C v radu pF / nF, pak ma byt
indukce a C. Autor tam dal pidi tantal, kterym to asi moc nevytrhne.
Mozna detaily, ale kdyz pak modul nahodne zamrza je to k vzteku
+
- modul nema vyvedeny nektere pro nekoho dulezite ovladaci piny z meho
pohledu hlavne IRQ prisla SMS hovor atd.
- modul nema zadny otvor pro pripevneni

Mam na tyhle modulky vlastni desku,ale ta by vam nevyhovovala je to
komplexni reseni,ale nekde, mopzna i tady jsme videl docela solidne udelany
modulek, kde na DPS byl SIM900, spinany zdroj + par drobnsoti a pritom to
bylo male. Mam k tomu od autora dokumentaci,ale nevim zda ji sme mohu dat,
zeptam se,  treba by se vypatilo podelit s e naklady na DPS bylo by to par
korun je to fakt male.