RE: OT: dřevozplyňující kotle.

Čtvrtek Říjen 2 07:43:12 CEST 2014

Jako školitel servisu Vám mohu doporučit - napište vedení dané firmy, že nejste spokojen s úrovní servisu a popište svůj případ. Pokud ta firma za něco stojí tak si z toho dopisu vezme ponaučení a aspoň další zákazníci budou spokojenější. Jenom takhle komentovat na fórech je k ničemu. Pokud není zpětná vazba od zákazníků - hlavně negativní, tak má každá firma tendenci usínat na vavřínech.

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of cin
Sent: Wednesday, October 01, 2014 2:07 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: dřevozplyňující kotle.

Tak pod tohle se mohu podepsat!
Čerstvá zkušenost:
začátkem  září  mi  místní topenáři instalovali nový kotel (automat na
uhlí).   Perfektní   a  rychlá   práce.  Bohužel  zapojení,  nastavení
regulace a první zátop musela provést jiná firma, která  má od výrobce kotle certifikát a tudíž může jako jediná vyplnit záruční list.
Přijeli  dva  maníci, kteří zapojili  dvě oběhová čerpadla a vyplnili záruční  list.  Na  můj  dotaz, kde je přístup k čištění teplosměnných ploch,  jak přetmelit retortu apod. odpověděli že oni jsou elektrikáři a ne topenáři. Nastavení parametrů regulace nechali v defaultu (!) Regulaci jsem si nastavil sám a se zbytkem pomohla a poradila  původní firma, která kotel instalovala a měla bohaté zkušenosti, ale bohužel neměla certifikát od výrobce...

L.

Dobrý den,