100MBit switch chip

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Středa Říjen 1 23:10:28 CEST 2014

Tak to neviem posudit, mam pre to nachystanu vyvojovu dosku s PIC32 a
cinskymi MagJack-mi. Ale projekt zakapal skor ako som sa dostal po
sietovu cast :) Len som mal naozaj problem s tym zohnat nieco na
rozsireny rozsah teplot. Vela vyrobcov dokonca negarantovalo ani
komercnych 0-70 stupnov a v komunikacii vzdy spomenuli nieco v zmysle,
ze take nerobia, ze to vsetci aj tak planuju pouzivat v prehriatych
zariadeniach... Nakoniec nieco je aj v archive konferencie, pytal som sa
aj tu.

Jaro