zdroj 5V >2A do nakladaku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 1 15:07:02 CEST 2014

Jsou to takové moduly jako např.
http://www.ebay.com/itm/1-Pcs-DC-DC-Buck-Converter-Step-Down-Module-LM2596-Power-Output-1-23V-30V-TE-/111290462898?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item19e96db2b2
V rozích mají 4 díry pro vstupní a výstupní napětí.
Takže pokud třeba 3kusy takového modulu navlíknete na 4 dráty, které
zapájíte z obou stran, tak Vám vznikne docela úhledná kostka. Je to práce
na pár minut, výsledek je za pár korun a utáhne určitě i největší tablet,
který si koupíte.

PL

From: "DeeJay" <deejay na email.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 01, 2014 2:43 PM
Subject: RE: zdroj 5V >2A do nakladaku

Děkuji za nápady,

zatím mi nejlíp vycházejí ty MeanWelly (mají verzi s krabičkou nebo bez za
několik stokorun)
K těm modulům  z eBay-e, jsem spíš elektrotechnik, než elektronik a ve
výsledku mi jde
jen o několik kusů, takže se do dalšího bastlení nechci pouštět - pokud bych
to měl na doma je to něco jiného
takhle při ceně instalace na místě (doprava, práce) nemá cenu stokorunu
řešit. Nicméně je dobré o tom vědět.

Jara