zdroj 5V >2A do nakladaku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 1 14:31:49 CEST 2014

A co použít levné měniče z eBay? Cena za (teoreticky) 3A modul
s LM2596 je kolem 1 USD.
Pokud by se to to hřálo, tak se jistě dá vyměnit tlumivka za jinou,
namotanou silnějším drátem. Ale podle mě je za ty prachy lepší tam
dát klidně těch modulů paralelně víc. Tak pokud tam dáte 3 kousky,
pořád jste někde na 100 Kč, zas tak moc místa to nezabere a utáhne
to určitě dost. A navíc to funguje jako horká záloha.

PL

From: "DeeJay" <deejay na email.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 01, 2014 1:11 PM
Subject: zdroj 5V >2A do nakladaku

Ahoj všichni,

nemáte někdo tip na hotový zdroj do auta (náklaďáku) z 12-24V DC na 5V 2A a
víc ? Je to k nabíjení tabletu a takové ty běžné hrušky do zapalovače, ač se
honosí různými údaji, se obvykle začnou přehřívat a konec. Tady na velikosti
zase tak moc nezáleží, spíš jde o trvalý provoz a spolehlivost. Zákazník
používá low-cost tablety na zobrazování několika málo technologických údajů
v dosahu wifi, ale to napájení, to nás pořád nějak zlobí.

Díky za nápady

BTW: "Googlit" umím, jde mi spíš o praktickou zkušenost.

Jara