SIM900 modul z ciny

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Říjen 1 12:37:44 CEST 2014

Napajanie mam na 3.3V z stepdown menica. Momentalne to mam na USB-RS232
prevodnik z PC, ten ide na module na vstupy co idu cez max232, co z toho
maxu ide neviem, sa divim ze to ide. Podla datasheetu ma mat max232
napajanie min 4.5V (napajanie ma len 3.3V a funguje). Inak samotny modul
so SIM900 napajam s 3.3V. Neskor to chcem pripichnut na arduino na 3.3V.

iko

--
Táto správa neobsahuje vírusy, pretože nepoužívam MS Windows.