Re: OT: Svérázný šetřič obrazovky pro radost :-)

Neděle Listopad 30 21:39:18 CET 2014

Viděl jsem kdysi nějakej inzerát (v angličtině), který zněl asi takto:

Přenechám za odnos plasmovou televizi. Plně funkční, ale na obrazovce je
vypálený obrovský penis, protože můj spolubydlící na ní pauznul porno a
nechal to tak 14 dní.

P.K.