OT: Svérázný šetřič obrazovky pro radost :-)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Listopad 30 20:41:16 CET 2014

Zdravím,
  ano, měl jsem k dispozici několik starých kamer z Metra a všechny pořád
ukazovaly nástupiště :-). Bylo vidět i přes poměrně kontrastní scénu, a pokud
jste zakryli objektiv, automatika to po chvíli "vytáhla" tak, že to vypadalo
docela věrohodně. Mimochodem, na tomto principu pracovaly Monoskopy, byly to
jednoúčelové snímací elektronky, kde byla napevno "vypálena" struktura
snímaného vzoru. Teprve později se objevily monoskopy elektronické.
  Zdraví Pavel