Nkup PC komponentů

Zdeněk zdej na atlas.cz
Neděle Listopad 30 08:52:18 CET 2014

Nemáte někdo tip na spolehlivý obchod kromě těch všeobecně známých velkých
e-shopů? Může být i zahraniční.

Vybral jsem si základní desku od Gigabyte a je téměř neřešitelný problém ji
u nás sehnat. Výrobce nabízí dvě verze (u levnější verze ušetřili na IDE
rozhraní), ale většina obchodů to nerozlišuje. Po dotazu na upřesnění se
vždy ukázalo, že je to ta levnější. Byť na fotografiích měli dražší.

Zjistil jsem, že pouze Mironet má v nabídce obě verze jako dvě samostatné
položky. Ta požadovaná byla dostupná na objednávku (levnější byla skladem).
Pro jistotu jsem napsal do objednávky, aby ověřili, že mi posílají správnou
verzi. Potvrdili mi, že ji objednali, a ujistili mě, že to je ta správná.

Po týdnu čekání  jsem nevěřícně zíral na štítek na krabici. Poslali levnější
verzi, kterou měli skladem už před týdnem, ale zaplatit si nechali tu
dražší.

Zdeněk