OT Svérázný setric obrazovky pro radost :-)

Sobota Listopad 29 21:35:10 CET 2014

Hezký večer,

	to je mi jasné, ale nějak nechápu, proč by to mělo být špatně. Teďka
jsem si to chtěla zkusit, ale narazila jsem na to, co mi došlo až při
pokusu, ale ještě před hláškou systému, že nemohu do názvu souboru dát
lomítko ani hvězdičku.

	Pokud ten soubor byl někde na síti a namapovaný jako v souboru, tak to
pak bylo třeba takto "DEL D:\adresar\C:\*.*" takže by to mazadlo mělo
mazat na disku D: a ne na C: Logicky předpokládám, že si program bere
parametry cesty od začátku řádky. Pokud to skutečně smazalo všechno na
disku C: lokálního stroje, tak to rozhodně není chyba linuxového stroje,
ale chyba na straně mazacího programu, čili MS.

Saša Svobodová