Svérázný šetřič obrazovky pro radost :-)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Listopad 29 19:22:43 CET 2014

Měl jsem ze šrotu LCD displej ze servrovny, kde byl vypálený windowsí login

----- Původní zpráva -----
Od: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>

     Tak mne tak napadá, mají dneska šetřiče vůbec nějaký význam? Dříve
měli, ale kdo dneska ještě používá monitor s klasickou obrazovkou? U
plazmového displeje jejich použití asi také bude mít význam, ale je
otázkou, jak rychle plazmový displej degraduje stále stejný obraz. U LCD
monitorů to asi význam nemá, nebo i tento typ displejů slábne při
zobrazování stejného obrazu? Nemyslím tedy výbojky na podsvícení, ale
vlastní displej.