Svérázný šetřič obrazovky pro radost :-)

Sobota Listopad 29 14:17:43 CET 2014

Hezké odpoledne,

	vtip pochází z doby, kdy počítačů vládl DOS a Linuxu se věnovala hrstka
nadšenců :-) Já vím, je to provokace, ale nemá cenu se hádat o vtipu,
nebo ano?

	Mimochodem, hrozně by mne zajímalo, jestli program FORMAT.EXE pozná, že
by mazal sám sebe a odmítl zformátovat takový disk a nebo jestli to
nepozná a klidně sám sebe zničí. Na svých počítačích to zkoušet nehodlám.

	A jak se vlastně formátuje na Linuxových strojích? Předpokládám, že
nějakou obdobu programu tam najít lze. To já jen tak pro doplnění vtipu
napříště ;-)

Saša Svobodová