OT: komerce Velkoobchody.

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 28 20:44:00 CET 2014

Vlastní zkušenost. Nakoupil jsem na internetu za cca 14000kč materiál :
Mutiswitch 9/16 + DVB-T , 16 úč. zásuvek, Fuba 90 parabolu, 3x quatro
konvertor, držák konvertorů. držák ant, terest. anténu, 400m koaxu a 50
konektorů F, + nějaké další drobnosti, už si nepamatuji.
Montáž , nastavení antény atd. zabrala ve dvou lidech cca víkend s tím,
že člověk navíc stěhoval skříně aby se u nájemníků dostal k rozvodu, v
jednom případě jsme si svítili baterkou,
protože v obývacím pokoji neměli žárovku v lustru.

No a ve vedlejším baráku to udělala nějaká firma i s prací za 15000 kč
s DPH.  :-(    Jenom za konvertor, která já kupoval za cca 300kč s DPH
si oni účtovali 210kč, a to kdo ví, kolik si přirazili :-(
kabel měli snad za půlku co já.  Cena instalace byla 7000 kč, říkal mi,
že co stojí materiál si účtujou cenu. A když jsem se ptal, jak to že
mají tak dobré ceny, tak mi vysvětlil, že kabel kupují na tuny stejně
tak jako konektory, paraboly jim  zaváží taky 1x ročně na paletách v
kamionu. Z velkoobchodu Impesat.  Tam jsem mimochodem taky koukal když
jsem sháněl věci a byly na úrovni, nebo o něco málo dražžší než
E-shopy.  Prostě těmhle velkým specializovaným firmám nejde konkurovat.
Možná tak kvalitou práce, rozhodně ne cenou materiálu.

JaKub