Wear leveling pro AT45DBxxx

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Pátek Listopad 28 20:36:39 CET 2014

Ano M25P16.

Tak jsem se nyni dival do t*e, soic8 a jsou v nasich koncinach:

M25P16-VMN6P - micron  - zapisovatelne po bitu
25VF016B-75S2AF - SILICON STORAGE TECHNOLOGY  - zapisovaetlne po byte
AT45DB161E-SSHD-B - zapisovatelne po byte, ale neni pin kompatible s predchozimi
AT45DB011D-SSH-B - zapisovatelne po sektoru

Zkoumal jsem jen trosku vetsi pameti v malem pouzdru soic8. Neni to nahrada nejake USB flasky, tam asi v malem pouzdru tak velkou kapacitu nenajdeme

Jirka