Jak zesílit piezo

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 28 19:45:58 CET 2014

Změnu tónu myslíte kmitočet? To je nesmysl. Pokud to není něco
samokmitajícího (a to není - je to připojené k PICAXE) tak lze změnu
tónu ovlivnit jen vlastním zdrojem signálu.
To je jako kdybych připojil do série s reproduktorem indukčnost a Karel
Gott a jeho orchestr zpíval a hrál o oktávu výš.

To zeslabení nebo zesílení bych bral.....

V digitálkách které jsem měl svého času byl PIEZO a k němu paralelně
takový malinký hrneček -indukčnost. Jednou jsem ten hrneček utrhnul a už
to pak nebylo slayšet skoro vůbec.