1-wire slave vlastni pouziti

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pátek Listopad 28 16:00:49 CET 2014

Zdravim konferenci.
Mam zajimavy dotaz, na ktery jsem nenasel ani na zahranicnich webech
konkretni odpoved, ale jsem presvedcen , ze ji nekteri budou znat a budu
nesmirne rad kdyz mi ji prozradi ;-)

Patent na 1-wire sbernici vyprsel v roce 2010, znamena to, ze je mozne
abych mohl vytvorit slave zarizeni s pouzitim teto sbernice ?
Nasel jsem spoustu cinskych veci, ktere ji vyuzivaji, ale ti kaslou na
vse,  nejblize je HW group, kteri maji na 1 -wire cidla.

Za jakych podminek je to tedy mozne ? Free, ci placene, pripadne za cenu
nakupu ds cidla a jeho zniceni a pouziti jeho ROM SN ?

Dekuji
LK

Kdyz je ten vikend, pokud by nekdo mel zajem o voucher na soutezni akci
(kousek u prehrady Slapy) ve stylu pevnost Boyard, zustal mi jeden s
platnosti do konce roku na 2 hodky pro dite, prenecham zdarma, kdyz tak
soukromne.