Jak vyčistit optiku (bylo Re: Pentacon Aspectomat j24b)

Pátek Listopad 28 14:28:15 CET 2014

Dobré odpoledne,

	nejde a nemám :-) Tedy vyndat by to asi i šlo, u Aspectomatu zcela
určitě, ale nemám tu ultrazvukovou vaničku.

	Zatím to vyřešila papírová utěrka a pak utěrka na optiku, co mám k
foťáku. Vypadá to super, nečistoty nebyly tak drsné, jak to původně
vypadalo.

Saša Svobodová