Jak zesílit piezo

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Listopad 28 12:18:43 CET 2014

Zdravim,
  to TAKTO.. Vy to chcete na VÝSTUPU... To jsem nepochopil úplně dobře, takže
moje původní odpověď je úplně mimo, chápal jsem to, že snímate nějaký zvuk
piezem.
  Co to piezo hraje ? Jsou to tóny různé výšky, nebo jen jednoduchý beep ?
Pokud jen jedna frekvence, někdy lze využít rezonance - do série dát cívečku
vhodné indukčnosti.
  Zdraví Pavel