Zdenek Skoda - S tranzistorem a baterii

Pátek Listopad 28 08:38:34 CET 2014

Tak to taky stahuji - syny už to nepostihne, ale co kdyby náhodou vnoučata, jestli se na ně zmůžu.
BTW: V ABC vycházely na pokračování kursy elektroniky a digitální techniky pro začátečníky. Byly ke stažení i na jejich stránkách, ale co se změnily stránky (a snad i vydavatel), už jsem to tam nenašel.
Pro informaci: Jel jsem kolem HK, tak jsem se zastavil tady
http://goo.gl/maps/g8DIO
a koupil jsem si tam stavebnice laboratorních zdrojů (dvě, každou jinou), že si zase po dlouhé době doma zabastlím.