Re: Kde sehnat alkalické tužkové akumulátorky (dobíjecí)?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Listopad 25 22:40:06 CET 2014

Sdílím váš názor, taky mám tyhle akecy rád.
A taky už mi docházejí a nevím, kde je koupit.
Před nějakou dobou je vedli v SOS, ale už nejsou ani tam.

PL
  ----- Original Message -----
  From: d.petr
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, November 25, 2014 9:59 PM
  Subject: Re: Kde sehnat alkalické tužkové akumulátorky (dobíjecí)?

  No jo, tak jste mi je svorně pomluvili, ale já s nimi byl maximálně spokojen. Těm, co budu teď vyhazovat, je přes 10 let. A zrovna si tu dobíjím ještě dvě do zadního světla na kolo, u kterých už si ani nepamatuji, kdy jsem je dobíjel naposledy (přede 2 roky?). Věcí na tužkové baterky mám víc, původně tam samozřejmě byly baterky obyčejné, tak je otázkou, jestli to bude např. na 2 a kousek V dobře fungovat (jestli vůbec).
  Aspoň papírově měly alkaliky lepší teplotní rozsah, ve skutečnosti pak opravdu zanedbatelné (žádné?) samovybíjení, žádný paměťový efekt, napětí 1,5 V a byly mnohem levnější, než NiMH. Takže na prd rozhodně nebyly.
  Škoda, měl jsem se rozhoupat dřív.  Ale kdo to mohl tušit?
  PM