Pentacon Aspectomat j24b

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Listopad 25 21:08:55 CET 2014

Ten projektor neznám, ale vzpomínám si, jak si jeden z kantorů v Panské tvořil naprosto geniální multimediální výukové materiály ještě dáááávno před jakoukoliv zmínkou o počítačích ve školství (a možná i v celé ČSSR :-). Rád fotil, takže si nafotil materiály a na koutoučový magneťák nahrál svůj výklad. Ten magneťák si sám přecvakával při výkladu diáky. Mám dojem (ale krk za to do ohně nedám), že v páskové dráze byl kontakt a na pásku se v místě požadavku na cvaknutí diáku nalepil malý kousek jakési alobalové izolepy.

Své materiály dovedl do takové dokonalosti, že jimi navedl studenty k nějaké otázce a pak to při hodině jen pauznul. Někdo se ve třídě nepochybně zeptal, a on pak odpauznul a na pásku byla k úžasu všech připravená odpověď :-)))

Tak k tomu je možná ten druhý konektor...

Jakub Šerých