Kde sehnat alkalické tužkové akumulátorky (dobíjecí)?

Úterý Listopad 25 20:21:17 CET 2014

Pokud na to máte nabíječku, myslím že by měly jít dobít i nedobíjecí
alkaliky. Ta nabíječka by měla napětí udržet pod plynovacím, takže by ta
baterka neměla bouchnout ... no radši bych je nabíjel tak, aby až to
bouchne, to nemohlo nic udělat :-)
Ostatně v dnešní době do všeho kde to jde, cpu Lionky.
Anděl