zlepenie folie na osvit PCB

Úterý Listopad 25 17:53:09 CET 2014

Kouknul jsem schvalne na dioda.cz a uz to nefunguje? Je tam jen login.
Proti te lepkavosti pomuze, nechat naneseny rezist po strhnuti folie par
hodin ve tme vyschnout, ja to nanasim na desku dokonce pod vodou, takze
i preventivne to tak nechavam jeste doschnout. Ale pokud se nenecha, nic
se krome poskozeni motivu na pauzaku nestane, pokud se strhne vetsi
plocha toneru, uz byva problem s vyvolanim a musi se to odrbat.