samopajitelny drat

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Listopad 25 16:59:11 CET 2014

Dobrý den,

Datasheet toho ENOFLEX 180 je tady:
http://www.kahael.com/download2.php?f=CABLEL%20Enamelled%20Copper%20Wires.pdf

Mělo by to slézat snad při 180"C. Koupil jsem toho cca 500m, stálo to i
s dopravou 185Kč, což není tolik. Hrotem na stole to při 200"C
nepocínuju, při 250" těžko, a při 300" to sleze ihned. Ale v tišťáku se
mi nějak nedaří. Ale asi to bude i tak rychlejší, než strhnout izolaci z
UTP drátu, pocínovat ho a potom teprve zapájet. Uvidím, zítra si s tím
budu hrát. Na ten čínský jsem se také díval, ale 0,1mm mi přijde moc tenké.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora