Vysavac - klesa vykon

DeeJay deejay na email.cz
Úterý Listopad 25 13:13:26 CET 2014


No já se děsím toho nařízení EU o snížení maximálního příkonu vysavače na
900W, s tím bude radost vysávat. 
Jinak k tématu, předpokládám , že jste pořádně prohlédl sání i výfuk
případně hadici ucpaný filtr - o kterém kolikrát ani nevíte ,že tam je -
dokáže potrápit, další věcí jsou takové ty vysypávají jakože věčné nádoby s
papírovými filtry. Doporučuju zakoupit pytlíky z netkané textilie třeba
Swirl to je pak 100 a 1. Jinak dříve jsem tu právě řešil podobný problém s
Philips Triathlon - vyměnil jsem ložiska, vyškrábal izolaci měli lamelami
komutátoru, vyčistil ho. Zapnul jsem - komutátor se rozsvítil do ruda,
začoudilo se a hotovo. Vysavač dříve nasál vodu a to byla jeho smrt. 
Jestli máte Electrolux /AEG jsou sehnat jednotlivé díly.

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Kral
Sent: Tuesday, November 25, 2014 12:34 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Vysavac - klesa vykon

Asi kvůli tomu, že pro potřebné otáčky je potřeba frekvenční měnič a ani
motor, který ty otáčky vydrží není úplně běžný. Já měl na svém vysavači sice
průmyslový motor s turbínou, ale s uhlíky a ty jsem měnil na můj vkus docela
často (vysavač slouží zároveň jako podtlakové čerpadlo a běží víc než jen
při vysávání). Nakonec se přidřelo ložisko a protože bylo osazené v
plastovém díle, tak se to celé zbortilo. Dal jsem vysokootáčkový asynchronní
motor s měničem a naprostá spokojenost. Ale určitě to nebylo za cenu
15stovek jako běžný domácí vysavač.

Honza

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales
Prochaska, Divesoft
Sent: Tuesday, November 25, 2014 12:08 PM
To: HW-news
Subject: Re: Vysavac - klesa vykon

Proč se vlastně nedělají domácí vysavače s asynchronním motorem? Jeden
takový máme v práci, když na to přijde tak vysaje i šrouby do velikosti M10
(a to jak ISO, tak DIN) a při tom je tišší než cokoliv z těch domácích
zázraků (tedy pokud se s ním zrovna neluxují ty šrouby).

Aleš Procháska


> Ještě jsem zapomněl na vyjímečnou závadu - zkrat nebo částečný zkrat 
> statorových cívek. Projevuje se samozřejmě snížením výjkonu.
> Po minutě provozu nesmí být ani cívky ani železo statoru teplé.
> Teplý může být jen vzduch, který proudí přes rotor.
> PG
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list



Další informace o konferenci Hw-list