zlepenie folie na osvit PCB

Pondělí Listopad 24 22:11:23 CET 2014

Tak asi mam blbe ledky ale uz to asi zkouset nebudu - zarivka v krabici
vyhovuje. Zajimave je, ze UV tam nejake bude, protoze ruzne plasty a
treba prvky na bankovkach to aktivuje docela silne.
Jeste me napada, ze jsem to zkousel na negativnim laminovacim rezistu,
prijde mi citlivejsi na spektrum, nez pozitivni - na ten nakonec stacila
normalni zarivka, na negativni ani nahodou.