OT Mobil LG D290n L Fino

Pondělí Listopad 24 21:56:03 CET 2014

Moje dcera ma uz rok LG Optimus L5 II E460 (specifikace treba tady:
http://www.gsmarena.com/lg_optimus_l5_ii_e460-5293.php), stal tehdy 3300. Taha ho s
sebou vsude snad krome sprchy a zatim to prezil. Dost jiste ji uz nekolikrad upadl,
ale zatim je na pohled bez poskozeni - hned si na to koupila takovy ten tvrdomekky
obal, tak ten tomu snad docela pomaha. Hry co na tom hraje se ji nesekaji. A
tlacitka to zezadu nema.
I po tom roce mi to prijde jako "bezny a pouzitelny normalni smartfoun".

D.O.