Univerzalni deska - was: Re: Doporucte prosim P/N fet tranzistory

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Listopad 24 14:59:46 CET 2014

Tohle taky není špatné, na to že je to laminát:

http://www.aliexpress.com/item/Free-shipping-9-15cm-PCB-universal-board-green-oil-fiberboard-pegboard-1-2mm-thick-glass-plate/1237210016.html

----- Původní zpráva -----
Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>

Mam taky, da se, ale s temito se dela mnohem prijemneji nez s
nepocinovanym papirem
http://www.ebay.com/itm/10Pcs-Double-Side-5x7-cm-Prototype-Universal-FR-4-Glass-Fiber-PCB-Board-/130842094734?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e76cbec8e
jsou ruzne rozmery i sady ruznych rozmeru po 10 atp.
Chapu, ze tady uz s cenou prestava sranda ;-)