OT Mobil LG D290n L Fino

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Listopad 24 14:47:19 CET 2014

 24.11.2014, 14:39:28

To LG doporucuji spolecne se synem dobre promyslet. Disajneri LG totiz
hromadne aplikovali vskutku genitalni ficuru, prestehovali vsecna
tlacitka z boku telefonu dozadu, pod objektiv.
Osobne jsem o LG taky uvazoval, ale predstava jak si pri kazdem
zmacknuti tlacitka zlomim zapesti, nebo alespon zamatlam cocku od
fotaku, tyhle predstavy razne ukoncila.
Ale nevylucuji, ze nekomu, treba synkovy z detskou rukou, by to mohlo
vyhovovat.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz