barva pozadí chrome

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Listopad 22 19:09:02 CET 2014

google s pomocí MS odposlechem přes skype zjistil, že jste netolerantní
xenofobní rasista fašista šovinista a to úplně nejhorší, že jste monogamní
heterosexuál žijící ve spořádané rodině a chce vám ty buzíky podprahově
vnutit. Musíte se před mikrofonem počítače začít bavit o 180st jinak, no a
uvidíte, že ono se to po čase spraví "samo".

----- Původní zpráva -----
Od: Miroslav Draxal

 Dnes ráno jsem spustil chrome (je aktuální) a barva pozadí je růžová
(normálně bílá, klasické nastavení) Ať s tím dělám co dělám, stahuji různé
motivy i znovu natažení klasického motivu, tak se té růžové nezbavím.
Ostatní programy OK. Strejda google mi nějak neumí poradit, nebo se ho
špatně ptám. Nesetkal jste se s tím někdo? Co stím pro navrácená bílého
pozadí? Míra