Prosba o pomoc s identifikaci SMD

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Sobota Listopad 22 02:48:11 CET 2014

Pardon, pouzdro je TSOP6, ono to ma tri milimetry, ne dva... Zatim to
vypada, jako ze by to mohl byt BSL306 nebo neco tomu blizke, vyvody 1 a 3
jsou propojeny a spolecne ovladany napetim od vlozene baterie, to by u
logic-level N-FETu docela davalo smysl (baterie je ze tri tuzkovek), neco se
tim ridi dal.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 22, 2014 2:39 AM
Subject: Prosba o pomoc s identifikaci SMD

Zdravim,

nakonec mi na stole pristaly ne jedny, ale dokonce dvoje klavesy... A jedny
maji problem - do napajeni nekdo misto 6V pripojil 9V a uvnitr to zacalo
trosinku smrdet :) Nasel jsem jednu usmazenou diodu, neco ze suplete jsem
tam nasadil, deska ozila, procesor a blizke okoli jede. Bohuzel nejede USB
pripojeni, nasel jsem (deska je pomerne rafinovane neprehledna) lehce
pripecene cosi, co zrejme detekuje pritomnost baterek:

Na desce oznaceni Q2, takze asi pujde o tranzistor ci dvojici tranzistoru,
pouzdro se tvari jako SOT363, ale ma zajimavy marking: V horni rade jsou
pravidelna tri kolecka ("o o o" - skutecne kulata kolecka, nevypada to jako
pismeno O), ve spodni rade je kod 306+ (ale buh vi, u toho posledniho znaku
je bublinka epoxidu, takze je tam zhorsena citelnost). Tipuju si to na
nejaky dvojity FET, ale nedari se mi vygooglit nic rozumneho.

Nemate nekdo tip?

Diky.

Pavel Kutina