Data z LHC pre siroku verejnost

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Listopad 20 21:00:24 CET 2014

Zdravim,
  jojo, je to hezke... Ale ja bych uvital vic, kdyby pustili ven data z Vistaru jako streamy nebo dokonce pustili cteci pristup do DIP data, aby si clovek mohl spustit lokalni javovy applet, a ne jen jako fotky delane v pseudonahodnych casovych intervalech... Za to bych byl podstatne vdecnejsi :-). Je to synteticky obrazek, stream musi byt pomerne uzky a kdo by na to krome mne jeste koukal :-) :-)
    Zdravi Pavel