Havárie InnoDB na Mysql

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Listopad 20 20:56:12 CET 2014

Měl jsem ve foťáku SD formátovanou na FATněco. Když jsem fotky často
mazal a nové se zapisovaly na stejné místo, tak celkem rychle odešla.
Teď ji mažu, až když hrozí zaplnění a drží.

Schválně jsem se zeptal googlu a našel
http://en.wikipedia.org/wiki/Secure_Digital a píšou tam "Some cards use
wear leveling", zřejmě záleží na konkrétním typu.

Aha, takže první odstavec nemusí znamenat nic. Ale rozhodně se omezením
mazání nedá nic zkazit, tak u toho zůstanu :-)

L.