"tablet" na zeď?

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 20 15:42:24 CET 2014

On Thu, Nov 20, 2014 at 12:31:39AM +0100, Martin Vancl wrote:
> Osobne bych koupil nejlevnejsi Androidi tablet.
> Za 1100Kc mate dual-core @1,5GHz a 512MB RAM, 7" LCD
> http://www.alza.cz/ltlm-d7-standard-d2220089.htm

> Zalezi, co na tom pobezi. Jednojadro na 800MHz je treba na Android nepouzitelne.
> Sehnat androidi krabicku s jednojadrem na 800MHz a 1GB RAM bude
> zajimave, nic takoveho jsem nevidel.

O Androidu nepadlo ani slovo. Mluvil jsem o Linuxu.

P.T.

> Pokud  by stacilo 1024x600 tak tablet za 1600Kc
> http://www.alza.cz/ltlm-d7-premium-d2220095.htm

> POE asi v zakladu tezko, co tam dat POE injektor?

Dekuji, nechci.

> Je LAN podminkou?

Ano, nenapsal jsem to jasne?

> WiFi nestaci?

Ne.

> Pokud by to mel USB OTG, tak na eBay
> maji za 50Kc USB sitovku (ale jen 10Mbps).

Takovymto obezlickam bych se rad vyhnul.

> microUSB

> Android je teoreticky take Linux.

Neni.

> Zkuste kouknout na http://linux-sunxi.org/Category:A20_Tablets . SUNXI
> je port linuxu pro Allwinner A20 ARM.
> Neslo by pouzit jenom vzdalenou plochu? Nejake VNC?

Nestaci :-)

> Na Android je take Xserver:

NECHCI ANDROID, kurna, kolikrat to mam opakovat?

> https://play.google.com/store/apps/details?id=x.org.server
> https://play.google.com/store/apps/details?id=au.com.darkside.XServer&hl=cs
>
> V cem presne budou aplikace psane a co to cele bude delat?

Predstavuji si bug GTK nebo QT. Mel by to byl takovy maly informacni displej
pro domacnost.

> Nestacilo by ho softwarove vypnout?

Nestacilo. Nekdo to hackne a je poprdeli.

> Osobne bych se vydal cestou upravy androidiho tabletu.

Nemam naladu na backdoory strycka Gůgleho...

P.T.