Jak ocistit uhlikove kontakty u klaviatury?

iko iko.ikoon na gmail.com
Čtvrtek Listopad 20 14:23:49 CET 2014

V pripade nejakych Casio klavesov s dynamikou, tak tam sa dynamika riesi
meranim casu zopnutia jedneho a druheho "spinaca", teda sa meria
rychlost stlacenia klavesy. Klavesa ma na sebe 2 vystupky, jeden vyssie
ako druhy.

Ako to maju nejake luxusnejsie klavesy netusim.