Pozor na "Ceskou postu"

SvobodovaA na szdc.cz SvobodovaA na szdc.cz
Čtvrtek Listopad 20 06:48:17 CET 2014

Dobré ránko,

	tak ani dneska ráno AVG na druhém počítači (včera jsem to zkoušela na notebooku) nic nehlásí a tváří se, jako by nic. Zkusila jsem soubor poslat do práce a neprošel s tím, že je to potenciálně nebezpečná příloha:

Z tohoto emailu byla vyjmuta potencialne nebezpecna priloha
(pravdepodobne virus), jejiz spusteni by mohlo ohrozit
bezpecnost vaseho pocitace.

Priloha nazvana

DR9900198391E.exe

byla ulozena do karanteny na postovnim serveru pod nazvem

att-DR9900198391E.exe-546d7582.P9

Pokud je Vam odesilatel znam a ocekavate od nej takovou prilohu,
obratte se na helpdesk CD-IS s zadosti o jeji zpristupneni a
se zduvodnenim jeji potreby.

	Je ovšem otázkou, jestli ji zahodil server proto, že je to EXE soubor a nebo proto, že ten virus již zná a proto to zahodil. To nevím.

Saša Svobodová